dinsdag 7 juli 2009

De Zweedse speler wint 1.2 miljoen euro op een slotmachine Unibet

De derde euro miljonair van het jaar bij Unibet! Malta, 6 Juli 2009 - „Slapelooze nachten, maar op een goede manier…“ Zo vat Jackpotwinnaar L zijn eerste nachten als een een miljonair samen. De 48-jaar oude winnaar uit het noorden van Zweden wint een kolossale 1.2 miljoen euro op gokmachine „MegaMoolah“. L sluit zich aan bij de club van Jackpotmiljonair's van Unibet op de tweede positie, beklimmend oop de derde positie Nils uit Noorwegen die 1.1 miljoen euro in Januari van dit jaar op slotmachine van „Arabische Nachten“ won.De hoogste Jackpot van Unibet dit jaar werd gewonnen door een nederlandse speelster die een bedrag van 4.3 miljoen euro won, slechts drie weken geleden op slotmachine „MegaFortuin“. Toen L „MegaMoolah“ op Unibet speelde was het duidelijk dat hij niet alleen een klein bedrag won. Met een grote flits van het spel en een winst van 1.2 miljoen euro werd hij onmiddellijk een miljonair. Het grote geld betekent geen grote verandering volgens L: „Met het winnen zal ik absoluut mijn dochter vertroetelen,met een nieuwe auto en wil ik een reis rond Europa maken om internationale voetbalwedstrijden te ervaren . Geen grote nodige veranderingen in mijn leven aangezien,ik het goed heb en het nu zelfs nog beter zal worden dankzij deze prijs!“ Petter Nylander, CEO van Unibet zei: „Wij zijn pleased om één van onze spelers opnieuw een miljonair te maken! „Moneytainment“, voor iedereen, op elk ogenblik, overal ter wereld.Dat is waar Unibet voor staat. En dit is niet het einde,want er zullen er nog veel meer winnen